Ball Race 2: Ramp
Druga wersja popularnej i lubianej gry Ball Race. Gra dla jednego lub dwóch graczy w trybie podzielonego ekranu. Tym razem gracze poruszają się po wiszących, ruchomych i obracających się platformach. Celem jest jak najszybsze doprowadzenie piłki do mety. Możesz grać sam, bijąc swoje rekordy lub w parach. Zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Gra wymaga sprytu, pomysłowości i refleksu. Do wyboru mamy 8 plansz, platform statycznych, poruszających się w jednym lub kilku kierunkach, obracających się i wszystkich naraz. Do wyboru mamy pojedyncze tory lub wyścigi turniejowe, gdzie rywalizacja toczy się po kolei na wszystkich torach, a gracze zbierają punkty za zwycięstwa. Skacząc po różnych poziomach mamy różną moc refleksji. Możesz odbijać się wiele razy, co może zwiększyć siłę odbicia. Dla większej atrakcyjności gra czasem zaskakuje siłą odbicia, a czasem jej brakiem. Rejestrowane są również najlepsze wyniki czasowe na poszczególnych trasach. Gra działa w trybie pełnoekranowym lub okienkowym iw różnych rozdzielczościach. Dostępne na Xbox One i Windows 10/11. Steruj za pomocą gamepada (najlepiej Xbox One) lub klawiatury. W systemie Windows można grać za pomocą dwóch padów lub padu i klawiatury.