Ball laB
Tocz się i odbijaj przez trudne, ale sprawiedliwe etapy w minimalistycznym stylu retro! Pozbywamy się nowoczesnej złożoności, aby powrócić do prostszego, pełnego wyzwań stylu gry – Ball laB to prosta, precyzyjna platformówka prezentowana w minimalistycznym stylu graficznym pixel art w skali szarości. Każdy etap wypełnia jeden ekran, a celem jest dotarcie z jednego końca na drugi, przy jednoczesnym unikaniu kolców, dołów lub innych zagrożeń. Grasz jako piłka. Możesz toczyć się po płaskich powierzchniach, odbijać się na ściany, wskakiwać na platformy lub jeździć windami, aby osiągnąć cel. Jeśli trafisz na niebezpieczny element, natychmiast odrodzisz się na początku etapu, z dodaniem wartości do licznika śmierci przy każdej próbie. Ile prób zajmie ci przejście wszystkich 60 etapów?