Baldur's Gate 3
Łupieżcy umysłu uprowadzili cię i zainfekowali, a teraz wylądowałeś w samym środku głuszy. Zmieniasz się w potwora, ale wraz z pasożytem w twojej głowie rośnie też twoja moc. Poznaj niezwykłą opowieść o przyjaźni i zdradzie, poświęceniu i przetrwaniu, oraz pokusie władzy absolutnej. Twoja drużyna, rzucona w sam środek konfliktu między diabłami, bóstwami i mrocznymi, nadnaturalnymi siłami, wspólnie zdecyduje o losach Zapomnianych Krain. ZANURZ SIĘ W ŚWIAT D&D JAK NIGDY WCZEŚNIEJ Stwórz własną postać wybierając z szerokiej gamy ras i klas D&D, lub graj postacią fabularną posiadającą własną historię. Wędruj po Zapomnianych Krainach i poza granice świata. Czeka na ciebie przygoda, łupy, bitwy i romanse. Graj w pojedynkę lub w trybie kooperacji dla maksymalnie czterech graczy. Starannie dobieraj towarzyszy. PŁYNNE PRZEJŚCIE MIĘDZY KAMPANIĄ DLA POJEDYNCZEGO GRACZA I GRĄ WIELOOSOBOWĄ Każda postać snuje własną historię, samotnie lub w drużynie. Połącz siły z innymi graczami w walce, a po bitwie każdy będzie mógł pójść swoją drogą. Możesz opracować wraz z przyjaciółmi perfekcyjny plan… lub wprowadzić element chaosu, gdy najmniej będą się tego spodziewać. Baldur’s Gate 3 to przygoda, którą możesz cieszyć się w pojedynkę albo z przyjaciółmi – możecie grać w dwie osoby na podzielonym ekranie na Xbox lub w maksymalnie cztery przez internet. ŻADNA PRZYGODA SIĘ NIE POWTÓRZY Zapomniane Krainy to ogromny, skomplikowany i zróżnicowany świat, pełen sekretów czekających na odkrycie – nie tylko wokół ciebie, ale także nad i pod tobą. Skradaj się, przeciskaj przez szczeliny, skacz i wspinaj się, od głębin Podmroku po dachy Górnego Miasta. To ty zdecydujesz, jak przetrwasz w tym świecie i jaki ślad w nim po sobie pozostawisz. HISTORIA OPOWIEDZIANA Z FILMOWYM ROZMACHEM Dzięki nowemu silnikowi graficznemu Divinity 4.0 Baldur’s Gate 3 daje ci bezprecedensową swobodę eksploracji, eksperymentowania i interakcji w świecie, który dynamicznie reaguje na twoje decyzje i wybory. Zostań bohaterem opowiedzianej z filmowym rozmachem przygody w największym i najbardziej interaktywnym świecie, jaki dotąd stworzyliśmy. Romansuj, oszukuj, pomagaj, utrudniaj i rozwijaj swoją postać w drużynie dzięki silnikowi RPG nowej generacji od studia Larian. Niektóre funkcje gry, w tym mody, mogą być niedostępne dla konta dziecka na konsoli Xbox. W przypadku tej platformy dziecko oznacza gracza w wieku poniżej 13 lat, chyba że lokalne przepisy stanowią inaczej.