Bag Fight - Summon Pack Plus
Bag Fight - Większy pakiet przywołań zawiera: - 500 chipsów - 100 klejnotów - 100 monet Gatcha Pakiety przywołań zawierają monety Gatcha i chipsy, które pomogą ci awansować twoje postacie!