Bag Fight - Key Pack Lite
Bag Fight - Mniejszy pakiet kluczy zawiera: - 25 srebrnych kluczy - 5 złotych kluczy Pakiety kluczy zawierają wiele kluczy do odblokowywania potężnego wyposażenia. Łącz identyczne przedmioty, aby tworzyć ich silniejsze wersje i odblokowywać nowe bonusy, które sprawią, że twoi bohaterowie będą nie do zatrzymania!