Bag Fight - Hero Pack Lite
Bag Fight - Mniejszy pakiet bohatera zawiera: - 500 chipsów - 15 tokenów bohatera Pakiety bohaterów oferują chipsy i tokeny bohaterów potrzebne do ulepszania twoich postaci!