Bag Fight - Gear Pack Plus
Bag Fight - Większy pakiet wyposażenia zawiera: - 1000 chipsów - 100 klejnotów - 5 złotych kluczy - 20 schematów głowy - 20 schematów ciała - 20 schematów klejnotu - 20 schematów księgi Pakiety wyposażenia są pełne kluczy do zdobywania większej ilości sprzętu, schematów do jego wzmacniania oraz chipsów do ulepszania twoich statystyk! Twórz silniejszych bohaterów, stawiaj czoła trudniejszym wrogom i nieustannie rozwijaj swoją idealną konfigurację!