Backwoods Bangers Car Pack
Powiększ świat Wreckfest trzema wyjątkowymi pojazdami! Outlaw: ten Hot Rod z lat 30. łączy w sobie moc amerykańskich muscle carów ze świetną zwrotnością – to naprawdę uniwersalna maszyna! Hornet: to europejskie coupé z lat 80. potrafi stawić czoła amerykańskim muscle-carom i stanowi solidny wybór nawet na derby! Honey Pot: uważaj, by nie wypaść z siodła, gdy się wywróci! Ten zestaw DLC jest też częścią karnetu sezonowego.