Backpack Twins
Przełączaj się. Rozwiązuj. Przeżyj. Backpack Twins to trudna, ale uczciwa zagadka platformowa dla jednego gracza... ze smaczkiem! Kontroluj bliźniaki, przełączając się między nimi – niech działają razem i rozwiązują łamigłówki dotyczące środowiska, prą naprzód i przetrwają! Unikaj zagrożeń, skacz, schylaj się, przełączaj się i uważnie wybieraj czas na swoje ruchy. – Starannie zaprojektowane połączenie gry platformowej i rozwiązywania zagadek. – Platformówka starej szkoły, w której przetestujesz swoje umiejętności! – Przedmioty kolekcjonerskie, które łatwo znaleźć, ale trudny zdobyć! Zdobądź je wszystkie, żeby odblokować dodatkową niesamowitość! – Responsywne i precyzyjne elementy sterujące. – Przyjazna speedrunom. Zapisywane są najnowsze i najlepsze czasy przejścia każdego poziomu. – Osiągnięcia!– Zawiera układy graficzne gamepada dla lewo- i praworęcznych. – Zaprojektowana z zamiłowaniem, specjalnie dla Ciebie. – Plecaki! (x 2) – Bliźniaki! (x 2) – Humor! (nie ma gwarancji)