Babylon 2055 Pinball
Babylon Pinball! Niewiarygodnie realistyczna fizyka, 6 oryginalnych stołów, 9 różnych trybów oraz 1 stół specjalny pozwalający grać bez końca. Każdy mini-tryb to całkiem inny sposób rozgrywki! Ukończ wszystkie stoły i sprawdź się na stole specjalnym przeciwko falom napływającym w nieskończoność!