Avowed Digital Artbook & Soundtrack
Odkryj świat Avowed z tym cyfrowym artbookiem zapewniającym bliskie spojrzenie za kulisy olśniewającej grafiki, która kształtuje twoją niesamowitą przygodę na Eorze. Uzupełniając te doznania wizualne, dołączona ścieżka dźwiękowa autorstwa Venus Theory zaprasza do całkowitego zanurzenia się w świecie Avowed w towarzystwie porywającej muzyki uzupełniającej twoją podróż. Ta aplikacja umożliwia graczom słuchanie ścieżki dźwiękowej z gry Avowed oraz przeglądanie cyfrowego artbooka z gry Avowed. Ten przedmiot dodatkowy jest dołączany przy zakupie Edycji Premium gry Avowed.