AVICII Invector
Zapnij pasy i zanurz się w rytmicznych regionach niezbadanej przestrzeni w AVICII Invector. Stworzona we współpracy z nieżyjącym już słynnym DJ-em, gra AVICII Invector cechuje się ekscytującą, przyspieszającą tętno akcją opartą na rytmie. Wznoś się na skrzydłach melodii i reaguj na zmiany rytmu w 25 największych przebojach AVICII, w tym hitach światowych list: Without You, Wake Me Up i Lay Me Down. Lataj solo lub poczuj imprezową atmosferę koncertu AVICII dzięki przyspieszającej tętno rozgrywce z elementami rywalizacji. Każda ścieżka jest zbudowana tak, by odpowiadała efektom graficznym, zabierając cię na muzyczną odyseję błogiej eksploracji. Znajdź swój rytm, poczuj beat i daj się ponieść muzycznej przygodzie.