Avenue Escape
Zapanuj nad miejskim chaosem, rozwiązując korki w tej wymagającej łamigłówce. Czy masz dość sprytu, by oczyścić ulice? Avenue Escape to gra logiczna, która stawia przed Tobą wyzwanie polegające na kierowaniu korkami i bezpiecznym przemieszczaniu samochodów przez ruchliwe miejskie krajobrazy. Każdy z 50 poziomów Avenue Escape to tętniąca życiem scena pełna samochodów, pieszych i sygnalizacji świetlnej. To od Ciebie zależy, czy uda Ci się znaleźć idealną sekwencję ruchów, aby każdy pojazd dotarł do celu. Planuj, działaj w odpowiednim momencie i unikaj wypadków, przemierzając trudne skrzyżowania i nieprzewidywalne przejścia dla pieszych. Postaraj się ukończyć każdy etap tracąc jak najmniej żyć, ale nie przejmuj się zbytnio, bo poziomy można przechodzić dowolną liczbę razy.