Autumn's Journey
Świat Ishtera zamieszkują dwie rasy: dragoni, którzy żyli tu od eonów, oraz niebiańcy, którzy pojawili się tutaj niedawno. Auralee, wojowniczka aspirująca do tytułu rycerskiego, pochodząca z rolniczej miejscowości Berri, natyka się na coś nieoczekiwanego podczas patrolu. Po dość obcesowym powitaniu Kerr stwierdza, że tak naprawdę jest Smokiem Ziemi. Niezależnie od tego, czy mu się to podoba, Auralee jest teraz zaangażowana w misję Kerra związaną z odzyskaniem jego prawdziwej, smoczej postaci. Rozpoczynają podróż, wraz z innym dragonem o imieniu Ilmari... Cechy * 41 000 słów * Częściowy voice acting * 3 zakończenia * Góry słodyczy!