Atomic Owl
Chwyć za broń i staw czoła złemu czarownikowi z plemienia Kruków, który zrobił pranie mózgu twojej grupie! Podniebna opowieść o ptaku i gadatliwym mieczu rozwija skrzydła! Hidalgo Bladewing i jego towarzysze po niebezpiecznej misji wracają do ulubionej restauracji z ramenem, gdzie stają twarzą w twarz z mściwym kruczym wrogiem: Omega Wing. Dwa lata później Hidalgo musi uratować poległych towarzyszy ze szponów tego bezwzględnego starego wroga z pomocą chaotycznego, zadziornego miecza. Atomic Owl to jednooosobowa gra roguelite z przewijaniem bocznym i pikselową grafiką, która łączy dynamiczną rozgrywkę platformową z szybkimi walkami typu hack-and-slash oraz różnorodną bronią, wzmocnieniami i demonicznym mieczem. Przemierz 8 stref w stylu roguelite, uratuj swoich przyjaciół i chwyć za broń, by stawić czoła Omega Wingowi! Ta ostateczna wersja gry ma tryb „BEZ ROGUELITE”, który pozwala grać w klasycznym stylu z przewijaniem w bok, a także korzystać z przeprojektowanej broni, ulepszonego dźwięku i innych udoskonaleń we wszystkich trybach!