Atomic Heart - Midas Glove Skin
Skórka rękawicy Midas jest dostępna w ramach Atomowej Przepustki. Zdobądź Atomową Przepustkę i odbierz wyjątkową skórkę rękawicy Midas! Podaruj CHAR-lesowi odrobinę luksusu i porażaj, zamrażaj oraz podpalaj wrogów z klasą!