Atomfall: Story Expansion Pack
Pośród mętnych, niebezpiecznych wód u wybrzeży Cumberlandu leży pewna koszmarna wyspa – nowy, tajemniczy region do odkrycia. Ponoć niegdyś istniała tam upiorna wioska rybacka, ale miejscowi od lat nie widzieli żadnego z tamtejszych mieszkańców. Na śmiałków, którzy odważą się ich poszukać, na brzegu wioski Wyndham czeka łódź, a na nieznanym lądzie – nowe tajemnice, zapasy, a nawet możliwości ucieczki. Poznaj kontynuację historii z gry Atomfall za sprawą dodatku fabularnego „Wicked Isle”, który wprowadza nowy obszar, wrogów, zadania, postacie, przedmioty, bronie i nie tylko. Odkrywaj tajemnice wyspy Ta niepokojąca, spowita gęstą mgłą wyspa skrywa sekrety, które doprowadzą cię do samego sedna tajemnicy. Znajdź tropy, które splatają się z fabułą Atomfall, poszerzają historię o nowe wątki i otwierają nowe drogi ucieczki ze strefy kwarantanny. Szukaj nowych skarbów Podczas eksploracji znajdziesz nowe przedmioty, bronie i umiejętności, które pomogą ci przetrwać w strefie kwarantanny. Zabójcze garłacze, ulepszone wykrywacze metalu i nieziemskie zdolności to tylko część niespodzianek, jakie skrywa wyspa. Zmierz się z przerażającymi wrogami Mieszkańcy wyspy nie zdołali uciec przed skutkami katastrofy. Działający tam szaleńczy, druidyczny kult jeszcze bardziej urósł w siłę dzięki swoim pogańskim rytuałom, miejscowi bandyci nauczyli się korzystać z żeglarskiej przeszłości wyspy, a w okalających ją głębinach pojawiły się dziwaczne stworzenia. Jeśli chcesz przeżyć… musisz im się postawić.