Atomfall Story Expansion Pack: The Red Strain
Kontynuuj swoją przygodę z Atomfall w dodatku fabularnym „The Red Strain”, który wprowadza do gry nowy obszar z nowymi wrogami, zadaniami, postaciami, przedmiotami, broniami i nie tylko. Pomiędzy wzgórzami, z dala od wścibskich oczu okolicznych mieszkańców, leży Obszar Testowy Moriah. Ta tajna stacja badawcza zbudowana na terenie dawnego ośrodka testowania rakiet była owiana aurą tajemnicy już w chwili otwarcia. Coś zmieniło się jednak, gdy wprowadzono kwarantannę, a ośrodek wpadł w ręce niegodziwców, którzy za wszelką cenę chcą zachować dla siebie jego sekrety. Wraz z odnalezieniem ścieżki prowadzącej do niedostępnego obszaru wreszcie pojawiła się okazja na uzyskanie paru odpowiedzi. Zbadaj Obszar Testowy Moriah Przed katastrofą w Windscale w stacji badawczej prowadzono ściśle tajne rządowe projekty – tak tajne, że nawet najważniejsi ludzie z BARD-u nie wiedzieli o ich istnieniu. Obiekt popadł w zapomnienie, gdy został celowo odizolowany od całej reszty strefy kwarantanny. Jakież to sekrety kryją się za jego zamkniętymi drzwiami? Tylko ty możesz się tego dowiedzieć. „The Red Strain” to nowa, odrębna opowieść z oryginalnymi wątkami, które splatają się z główną linią fabularną Atomfall, jednocześnie pogłębiając historię i odblokowując nowe zakończenia przygody. Ulepsz swój arsenał Wzmocnij wrażenia z gry dzięki szeregowi nowych broni i umiejętności. Atakuj z cienia, korzystając z nowej, wyciszonej broni palnej, lub odblokuj zdolność noszenia ciężkich dział z unieruchomionych robotów, by uderzyć na wrogów z druzgocącą siłą. Walcz o przetrwanie Nowe, przerażające zagrożenie, nigdy wcześniej niespotkani wrogowie i wymagające przeszkody rzucą ci ogromne wyzwanie. Jeśli masz wyjść z niego cało, musisz zachować przytomność umysłu.