Atlantis
Aby korzystać z zawartości, postać musi być na poziomie 30 i mieć co najmniej 241 pkt Combat Rating. Podwodne królestwo Atlantis wzywa! Dołącz do Aquamana, Mery i Ocean Mastera w walce o tron z uzurpatorem Corumem Rathem. Udaj się na dno morza i zmierz się z okropieństwami głębin! „Atlantis” zapewnia stały dostęp do otwartego świata Atlantis z misjami dnia i tygodnia, a także do misji Solo dla 1 gracza Solo, misji Alert dla 4 graczy i dwóch misji Raid dla 8 graczy w trybach Normal i Elite! Zdobywaj nowe wyczyny, kolekcje i walcz o niezwykły sprzęt inspirowany postacią Coruma Ratha! Zawartość „Atlantis” jest dostępna bezpłatnie dla posiadaczy kont członkowskich.