ASTRONEER - PAKIET STARTOWY
Rozpocznij swoją kosmiczną przygodę ze stylem. Zakup za pomocą wirtualnej waluty dodatkowe skórki w ASTRONEER! Pakiet startowy zawiera: Kombinezon kadeta Paleta Retro 750 QBITS QBITS są wirtualną walutą, której można użyć podczas zakupów dodatków kosmetycznych do ASTRONEER.