ASTRONEER - PAKIET KOMBINEZONÓW
Aby uczcić naszą siódmą rocznicę od uruchomienia Wczesnego Dostępu i zbliżającą się piątą rocznicę wersji 1.0, wypuszczamy ten pakiet wsparcia z kolekcją naszych ulubionych kombinezonów i bardzo pożądanym zestawem "Vintage"! Dla tych z Was, którzy są z nami od samego początku, ten zestaw jest sposobem na wsparcie System Era i przyszłych aktualizacji zawartości Astroneer. Czujecie się trochę winni, gdy co roku ogłaszamy kolejną mapę drogową wypełnioną darmowymi aktualizacjami? Oto mały sposób, aby nam podziękować i zapewnić, że będziemy mogli nadal tworzyć niesamowitą zawartość. Ten zestaw zawiera trzy kombinezony, a także paletę Vintage i przyłbicę! ZAWIERA: KOMBINEZON RAMOWY KOMBINEZON SKAUTA KOMBINEZON POLARNY ZABYTKOWA CZERWIEŃ ZABYTKOWY EMBLEMAT ZASTRZEŻENIE: Jeżeli wcześniej kupiłeś którykolwiek z pojedynczych obiektów w zestawie, otrzymasz automatycznie w grze wartość poszczególnych obiektów w postaci grantu QBIT do wykorzystania przy przyszłych zakupach w EXO Outfitters! Zestaw Vintage nie ma wartości QBIT.