ASTRONEER: Megatech - Deluxe Cosmetic Pack
Zachwyć wszystkich swoim wyglądem podczas gry w dodatek Megatech dzięki temu pakietowi kosmetycznemu! Dodaj odrobinę nostalgii za czasami, gdy gadżety miały półprzezroczyste, kolorowe obudowy, które pozwalały zobaczyć ich wnętrze – idealne dla prawdziwych miłośników technologii. Zawartość tego wyjątkowego zestawu: Paleta Jewel Case Wizjer „Zatopione w bursztynie” Maska „Piąty bieg” (z obracającymi się kołami zębatymi!)