ASTRONEER - ISTOTNY PAKIET
Przegapiłeś niektóre z naszych zestawów tematycznych w przeszłości i chciałeś je kupić bez czekania? W takim razie ciesz się pakietem "Essential", zawierającym niektóre z naszych najlepszych pakietów rotacyjnych w Exo Outfitters! Jeżeli przegapiłeś niektóre z nich w przeszłości, oto pakiet, który pozwoli ci zgarnąć je wszystkie za jednym razem. Dla tych z was, którzy są z nami od samego początku, ten zestaw jest sposobem na wsparcie Ery Systemu i przyszłych aktualizacji Astroneer. Ten zestaw zawiera kombinezon "Automaton" w stylu vintage oraz mnóstwo opcji dostosowywania Astroneera. ZAWIERA: PAKIET ASTROMANTY: SZKLANA KULA HOKUS POKUS INKANTACJA PAKIET AUTOMATYZACJI : KOMBINEZON VINTAGE RESTARTUJ KRWAWY PAKIET GADŻETÓW EXO: STEROWNIK KOD BŁĘDU SIATKA PAKIET NURKA GŁĘBINOWEGO: LATARNIA 3-CIE OKO OTCHŁAŃ PAKIET TYCHOMANCJI: KOSMICZNA MAGIA Z NIEBIOS ASTROLABIUM PAKIET VINTAGE: ZABYTKOWA CZERWIEŃ ZABYTKOWY EMBLEMAT ZASTRZEŻENIE: Jeżeli wcześniej kupiłeś którykolwiek z pojedynczych obiektów w zestawie, otrzymasz automatycznie w grze wartość poszczególnych obiektów w postaci grantu QBIT do wykorzystania przy przyszłych zakupach w EXO Outfitters! Zestaw Vintage nie ma wartości QBIT.