ASTRONEER: Glitchwalkers
Udaj się do układu Aeoluz, aby pokonać największe zagrożenie w Astroneer: Glitchwalkers. Pakiet DLC Glitchwalkers to nasz pierwszy dodatek do Astroneer, w którym pojawi się nowy obszar do odkrycia i zbadania, a także nowa opowieść, rozgrywka i tajemnice do odkrycia. Odległe horyzonty wzywają Aeoluz, zupełnie nowa planeta, jest też największą i najbardziej złożoną z naszych planet. Nowe biomy i wyzwania czekają na każdego astronautę wystarczająco odważnego lub nierozważnego, aby postawić stopę w tym niezbadanym świecie. Staw czoła nowemu wrogowi Zbuntowany astronauta włamał się do systemu i przejął kontrolę, grożąc wszystkim nieproszonym gościom, którzy mogliby zakłócić tę bezprzykładną grabież mocy. Nowe drzewko technologii, nowe moduły i nowa rozgrywka Astronauci muszą przejść szkolenie i szybko dostosować się do nowego, niebezpiecznego otoczenia. Korzystając z nowych i starych technologii, muszą błyskawicznie podejmować decyzje, by przetrwać. Dodatkowa niezapowiedziana zawartość i darmowe aktualizacje podstawowej gry Poza dodatkiem gracze będą mogli śledzić narrację, prowadzić rozgrywkę i korzystać z różnych ulepszeń w grze Astroneer.