ASTRONEER - Glitchwalkers & Megatech Bundle
Ten zestaw zawiera: - ASTRONEER: Glitchwalkers - ASTRONEER: Megatech Udaj się do układu Aeoluz, aby pokonać największe zagrożenie w Astroneer: Glitchwalkers. Pakiet DLC Glitchwalkers to nasz pierwszy dodatek do Astroneer, w którym pojawi się nowy obszar do odkrycia i zbadania, a także nowa opowieść, rozgrywka i tajemnice do odkrycia. Dzięki dodatkowi ASTRONEER: Megatech gracze będą mogli realizować projekty olbrzymich megastruktur, sprawdzając tym samym swoje umiejętności budowania bazy z wykorzystaniem nowej i istniejącej technologii. Każda megastruktura będzie na swój sposób oryginalna i zaoferuje wyjątkową rozgrywkę, a także odblokuje nowe możliwości i nagrody. Ujarzmij moc dodatku Megatech i wejdź na nowy poziom budowania bazy i automatyzacji! Dodatek ten będzie w pełni kompatybilny z istniejącymi zapisami gry, umożliwiając kontynuowanie aktualnych postępów. Możesz rozpocząć rozgrywkę od nowa lub wczytać istniejący zapis, aby rozpocząć budowanie!