Assetto Corsa - Ready To Race DLC
Nasz zupełnie nowy dodatek RTR DLC oferuje szeroką gamę modeli będących połączeniem technologii, mocy, historii i designu rodem z Włoch, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Japonii. W rezultacie dostaniesz do rąk pakiet, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania! ZAWARTE SAMOCHODY * Audi R8 LMS 2016 * Audi R18 e-tron quattro * Audi TT Cup 2016 * Audi TT RS (VLN) * Lotus 3-Eleven * Maserati MC12 GT1 * McLaren 570S * McLaren P1 GTR * Toyota Celica ST185 Turbo * Toyota TS040 Hybrid To nie jest tylko gra. To prawdziwy symulator wyścigów. We współpracy z najbardziej renomowanymi producentami samochodów Assetto Corsa podnosi poprzeczkę w branży symulatorów i kładzie nacisk na realizm jazdy oraz najwyższą wierność każdego aspektu gry. Całość odtworzono z obsesyjną dbałością o najmniejsze szczegóły, w tym o oddanie charakterystycznych właściwości jezdnych i osiągów – wszystko w oparciu o autentyczne dane i pomiary producenta.