Assetto Corsa - Performance Pack DLC
W pakiecie Assetto Corsa Performance Pack DLC znajdują się trzy dodatkowe samochody: Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus oraz Corvette C7 Stingray. To nie jest tylko gra. To prawdziwy symulator wyścigów. We współpracy z najbardziej renomowanymi producentami samochodów Asseto Corsa podnosi poprzeczkę w branży symulatorów i kładzie fanatyczny nacisk na realizm jazdy oraz najwyższą wierność każdego aspektu gry. Wszystkie elementy powstały wręcz z obsesyjną precyzją. Każde auto prowadzi się inaczej dzięki indywidualnemu modelowaniu osiągów, opartemu na rzeczywistych danych producentów i pomiarach telemetrycznych.