Assetto Corsa – Japanese Pack DLC
Na specjalne życzenie społeczności Assetto Corsa ma zaszczyt przedstawić perełki rynku krajowego w Japonii. Pakiet Japanese Pack DLC zawiera siedem nowych samochodów w łącznie dwunastu wersjach, oddając do dyspozycji graczy doskonały zestaw aut różniących się klasą, typem i epoką. - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + wersja tuningowana - Toyota Supra MK IV + wersja do jazdy na czas i driftingu - Toyota AE86 Trueno + wersja tuningowana i driftingu - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Zespół deweloperski niezwykle blisko współpracował z producentami samochodów, aby jak najwierniej odwzorować nawet najmniejszy detal każdego z aut, złożyć hołd motoryzacyjnej legendzie, a także oddać atmosferę i frajdę towarzyszącą jeździe tymi cudami techniki. Tylko taka kombinacja siedmiu wspaniałych zapewni niezapomnianą moc wrażeń. To nie jest tylko gra. To prawdziwy symulator wyścigów.