Assetto Corsa - dodatek Porsche Pack Vol.2
Dodatek do gry Assetto Corsa „Porsche Pack Vol.2” zawiera siedem legendarnych samochodów niemieckiego producenta Porsche, w tym: - Porsche 911 GT3 RS - Porsche 718 Spyder RS - Porsche Cayman GT4 - Porsche 718 Boxster S Manual Transmission - Porsche 718 Boxster S PDK - Porsche 919 Hybrid 2015 - Porsche 911 GT1 - Porsche 962c long tail - Porsche 962c short tail Osoby, które już nabyły przepustkę sezonową Assetto Corsa, nie muszą kupować tego dodatku – będzie on dostępny za darmo dla posiadaczy przepustki sezonowej. To nie jest tylko gra. To prawdziwy symulator wyścigów. We współpracy z najbardziej renomowanymi producentami samochodów Assetto Corsa podnosi poprzeczkę w branży symulatorów i kładzie nacisk na realizm jazdy oraz najwyższą wierność każdego aspektu gry. Całość odtworzono z obsesyjną dbałością o najmniejsze szczegóły, w tym o oddanie charakterystycznych właściwości jezdnych i osiągów – wszystko w oparciu o autentyczne dane i pomiary producenta.