Assault On Metaltron
Metaltron to bogata w energię metaliczna planeta, która została zaatakowana przez połączone siły ludzi i orków. Starszy Golem wybrał do jej obrony Ciebie. Pierwsza gra typu tower defense, która umożliwia ulepszanie wież w dowolny sposób. Graj jako Golem Obrońca planety Metaltron i buduj wieże, aby obronić swoją planetę przed inwazją. Gra oferuje 40 poziomów kampanii, którą można rozgrywać samemu lub w trybie kooperacji, a także pierwszy w tego typu grach tryb Potyczki.