Assassin's Creed Unity
BEZWZGLĘDNY NOWY BOHATER W BRUTALNYM NOWYM ŚWIECIE Graj jako Arno, całkiem nowy rodzaj asasyna, bardziej zabójczy niż jego przodkowie. Zlikwiduj ofiary różnymi rodzajami nowego uzbrojenia, takiego jak upiorne ostrze, ukryte ostrze z opcją kuszy. PŁYNNY PARKOUR, WALKA I DZIAŁANIE W UKRYCIU Ciesz się dużą dozą wolności i kontroli nad swoim asasynem. Mechanika parkouru oznacza płynne bieganie, a ulepszony system walki wzmocniony jest rozgrywką działania w ukryciu. ODKRYJ PARYŻ OGARNIĘTY REWOLUCJĄ Rewolucja Francuska zmienia niegdyś wspaniałe miasto w miejsce ogarnięte terrorem i chaosem. Odwiedź oszałamiający otwarty świat całego miasta i patrz, jak dzieje się historia. Przeżyj kluczowe wydarzenia, od szturmu Bastylii po egzekucję króla Ludwika XVI. Los Francji jest kształtowany na ulicach miasta, znajdującego się na skraju transformacji.