Po wydarzeniach z Assassin's Creed Unity poprowadź Arno do złowieszczego Saint-Denis. Przemierzaj wąskie uliczki miasta i poznawaj jego olbrzymi, podziemny świat - starożytną nekropolię poprzecinaną gęstą siecią katakumb i grot, w których spoczywają nie tylko oświeceni królowie Francji, ale również ich tajemnice. Używaj nowej latarni Arno, aby przemierzać ciemności, odpędzać stworzenia i rozwiązywać starożytne zagadki lub gaś ją, by dyskretnie przemykać przez ciemność i mroki katakumb. Walcz z Najeźdźcami, grupą agresywnych przeciwników, którzy z niewiadomych przyczyn bezczeszczą groby Saint-Denis. Walcz z tymi groźnymi wrogami za pomocą Broni Gilotynowej - potężnego oręża, który pozwala Arno łączyć ostrzał prowadzony z dużej odległości z szaleńczą walką wręcz. Spotkaj nowych i starych znajomych w nowej opowieści, dzięki której Arno odkryje tajemnice leżące głęboko pod murami bazyliki w Saint-Denis - i pomóż mu znaleźć odkupienie.