Assassin’s Creed IV Black Flag
Wersja w usłudze Gry na żądanie obsługuje następujące języki: angielski. Inne wersje: francuska, niemiecka, hiszpańska, włoska, rosyjska i portugalska wymagają pobrania darmowego pakietu językowego, dostępnego w grze z poziomu menu o nazwie "Zawartość dodatkowa".Jest rok 1715. Karaibami rządzą piraci, którzy ustanowili własną, zbójecką republikę. Jest pośród nich zuchwały młody kapitan imieniem Edward Kenway, który przeszedł szkolenie Asasynów i który zyskał szacunek nawet u tak znakomitych i legendarnych piratów jak Czarnobrody. Niestety jego czyny i wojna, którą rozpętał może doprowadzić do kompletnej katastrofy i zaprzepaszczenia wszystkiego, co udało się piratom przez długie lata zbudować.