Niewolnik Adewale zdobył wolność, zostając piratem na pokładzie Kawki, gdzie był zastępcą Edwarda Kenwaya. Teraz, 15 lat później, Adewale stał się wyszkolonym Asasynem. Morze wyrzuca go na Saint-Domingue - Adewale nie ma ani broni, ani załogi. Musi teraz zdobyć statek i uformować swoją własną załogę, aby uwolnić niewolników i ich pomścić. Ponad trzy godziny rozgrywki dla pojedynczego gracza!