Assassin's Creed Brotherhood
Pokonanie skorumpowanych tyranów, którzy mocno się okopali w swych rzymskich posiadłościach będzie wymagać nie tylko siły, ale i talentów przywódczych. Ezio staje na czele Bractwa, które będzie walczyć u jego boku. Asasyni pokonają swoich śmiertelnych wrogów tylko wtedy, gdy będą ze sobą współpracować. Gra po raz pierwszy w historii serii wprowadza obsypany nagrodami tryb wieloosobowy, w którym możesz wybrać swojego bohatera z wachlarza wyjątkowych postaci. Każdy z bohaterów posługuje się charakterystyczną bronią i techniką zabijania - zmierz się z innymi graczami z całego świata! Czas dołączyć do Bractwa. ZOSTAŃ LEGENDĄ Przeżyj nową przygodę jako Ezio, legendarny Asasyn. Czeka na ciebie ponad 15 godzin fabularnej rozgrywki. PROWADŹ I KONTROLUJ LEGENDARNE BRACTWO Werbuj swoich Asasynów i zmieniaj swoją gildię. Szkol podwładnych i spraw, by awansowali na wyższe poziomy, a będą stanowić nieocenioną pomoc w twoich zadaniach. UŻYWAJ TAJNYCH BRONI Błyskawicznie eliminuj swoich przeciwników, wykorzystując takie narzędzia jak zatrute strzałki, spadochrony, podwójne ukryte ostrza, ukryte pistolety oraz zaawansowana machina latająca. PODBIJ SERCE MIASTA Wydawaj ciężko zarobione pieniądze na odnowę miasta chylącego się ku upadkowi. Spraw, by mieszkańcy sprzyjali twojej sprawie i odblokuj dodatkowe frakcje i misje.