Aspire - Ina's Tale
Ina została uwięziona i pogrążona w wiecznym śnie wewnątrz Wieży – tam śniła. Nagle coś ją budzi. Teraz musi zbadać komnaty Wieży w poszukiwaniu wyjścia, ale też powodu, dla którego została tu zamknięta. Po drodze przemierzy zachwycające wnętrza, pozna zagadkowe postacie, rozwiąże intuicyjne łamigłówki i pokona sekwencje platformowe, stale zbliżając się do swojego celu – ale zostawiając za sobą niewinność. To nie jest opowieść o tym, jak Ina została uratowana. To opowieść o tym, jak odkryła, że może być kimś więcej. ODKRYJ ŻYJĄCĄ WIEŻĘ Zatrać się w tej mistycznej grze przygodowej typu side-scroller, podzielonej na piękne i rozległe poziomy, które mają całkowicie różną i niepowtarzalną atmosferę. Każdy region to inna osobliwość do odkrycia. WCIĄGAJĄCA HISTORIA Sny Iny, którymi żywi się Wieża, kształtują rzeczywistość. Nadzieje i wyobraźnia Iny zaspokajają głód Wieży. W jaki sposób są one ze sobą połączone? POZNAJ MIESZKAŃCÓW WIEŻY Podczas poszukiwania prawdy napotkasz innych mieszkańców Wieży. Poznaj ich przeszłość, ich wspomnienia, i uwolnij ich. KONTROLUJ DUCHY Ina nie została uwięziona bez powodu – jej moce mają wpływ na duchy zamieszkujące Wieżę. Używaj ich do manipulowania przedmiotami, rozwiązywania łamigłówek, odkrywania ukrytych przejść i do poruszania się, aby znaleźć drogę wyjścia.