Aspect of Adanhu
To ozdobne nakrycie głowy dla klasy Przepatrywacz Kerillian. Maska mima zakładana na festiwale w celu upamiętnienia Athel Loren. Jest alegorią szlachetności, mądrości i poświęcenia.