Ashland Dossier
Ashland Dossier, thriller szpiegowski z elementami turowymi taktyki skradania się i przygodowej gry fabularnej, przeniesie Cię w czasie do roku 1960, czasów zimnej wojny! Dołączysz do specjalnej jednostki, która została stworzona, by ścigać nazistów. Mimo że minęło dużo czasu od II wojny światowej, wielu nazistom udało się wymknąć i uciec za granicę, a teraz są rozproszeni po całym świecie, wciąż uciekając przed wymiarem sprawiedliwości. Ci przestępcy nie tylko się ukrywają, ale są także zagrożeniem dla świata; niebezpieczną siłą, która może ponownie wciągnąć ludzi w straszną i bezsensowną wojnę. Głównym celem INCU (International Nazi Crime Unit) jest przeprowadzenie śledztwa w sprawie tożsamości, miejsca pobytu i przyszłych planów przestępców, którzy próbowali uciec przed wymiarem sprawiedliwości, i postawienie ich przed sądem. Zostań oficerem tej specjalnej grupy zadaniowej, znajdź przestępców, zbierz dowody i postaw ich przed wymiarem sprawiedliwości. Ale bądź ostrożny, INCU nie jest jedyną niedawno utworzoną organizacją. Wróg ma swoją własną, nową jednostkę specjalną – Ashland – która nie powstrzyma się przed niczym, by trzymać nazistów poza twoim zasięgiem i na wolności.