Ashes & Abyss
Popioły i Otchłań Na skraju miasta stoi mała stacja benzynowa. Śmiertelnicy gromadzą się wokół ogniska na polu namiotowym po drugiej stronie ulicy. Spraw, by ta wyprawa na nowy poziom – Stacja Benzynowa – była nocą, której śmiertelnicy nigdy nie zapomną. Tymczasem po drugiej stronie miasta, pod falami czai się horror. W nowym poziomie – Marine, ocean zabiera o wiele więcej, niż daje. Do Twojej drużyny dołączają też dwie nowe postacie. Uwolnij Pyro i Bathys z łańcuchów!