Asemblance: Oversight
Zostaliśmy wybrani z jakiegoś powodu. Jeden niesamowity przełom i największe umysły każdego pokolenia zostały wezwane do zrobienia rzeczy niemożliwej - odtworzyć precyzyjną symulację ludzkiego umysłu. Ale pod tym wszystkim rywalizującym geniuszem kryje się straszliwa prawda. Zadaj niewłaściwe pytania lub podejdź zbyt głęboko, a będziesz miał do czynienia ... odpowiednio. Nic nie jest nieprzeniknione. Potrzebujesz odpowiedniego nadzoru. Jak daleko sięgniesz po prawdę? "Asemblance: Oversight" to pierwszoosobowa gra polegająca na eksploracji i układaniu puzzli. Jesteś częścią zespołu naukowców i inżynierów, którym powierzono używanie niejawnej technologii, aby pomóc w odtworzeniu ludzkiego umysłu. Twój sukces polega na odkryciu prawdy o pochodzeniu tej dziwnej technologii i przechytrzeniu tych, którzy zrobią wszystko, aby utrzymać ją w tajemnicy.