ASCENDANCE UNBOUND
ASCENDANCE to uspokajająca, relaksująca i minimalistyczna pierwszoosobowa platformówka 3D. Kształtuj swoją drogę dzięki tajemniczym zdolnościom i wznieś się na zaczarowanych platformach wiatrowych ponad niebiosa, w świecie, który ewoluuje i przekształca się wokół Ciebie. Czeka Cię podróż, która prowadzi przez różne epoki naszego świata.