Artifex Mundi Ultimate Collection
Wielki Pakiet Artifex Mundi to kolekcja naszych najlepszych gier przygodowych. Każda gra w pakiecie ma inny klimat i oferuje niezwykłe, odmienne doświadczenia. Odkryj tajemnice zatopionych cywilizacji, uwolnij miasta od inwazji potworów i odbywaj dalekie podróże. Ten pakiet zawiera atrakcje dla każdego miłośnika gier przygodowych.