Artifex Mundi Essential Bundle
Nie znasz jeszcze gier przygodowych Artifex Mundi? Wypróbuj trzy najważniejsze gry, aby przekonać się, czy chcesz więcej. Ścigaj demonicznego kaznodzieję w Maple Creek, przemierzaj Skull Island z grupą piratów na statku widmo i zwiedź zaklęty las, który tylko czeka na odkrycie w Grim Legends. Rozpocznij swą przygodę z Artifex Mundi!