Artefakty: 50
Pakiet 50 artefaktów używany w regularnie zmieniającym się sklepie w celu pozyskania wyjątkowych przedmiotów kosmetycznych w grze. Artefakty to najlepszy sposób na pozyskanie najnowszych elementów kosmetycznych dla postaci!