Artefakty: 180
Pakiet 180 artefaktów używany w regularnie zmieniającym się sklepie w celu pozyskania wyjątkowych przedmiotów kosmetycznych w grze. Artefakty to najlepszy sposób na pozyskanie najnowszych elementów kosmetycznych dla postaci!