Arrow Sprint
Kontroluj strzałę, unikaj ścian i sprawdź swój refleks w niekończącym się wyścigu. W Arrow Sprint każdy ruch wymaga precyzji, szybkości i koncentracji, a wyzwanie stopniowo rośnie. UNIKAJ ŚCIAN I BIEGNIJ JAK NAJDALEJ. Przesuwaj strzałę po ścieżce, unikaj przeszkód i przetrwaj jak najdłużej. Im dalej posuniesz się, tym szybsza będzie akcja i trudniejsze wyzwania. POBIJ SWÓJ REKORD I OSIĄGNIJ NAJWYŻSZY WYNIK. Weź udział w wyścigu refleksów w trybie arcade, sprawdź swoje możliwości i spróbuj pobić swój najlepszy wynik w każdym meczu. ZBIERAJ KLEJNOTY I ODBLOKOWUJ NOWE PRZEDMIOTY. Zbieraj klejnoty podczas meczów i wykorzystuj nagrody, aby odblokować nowe przedmioty w sklepie. Graj, rozwijaj swoją kolekcję i wróć, aby spróbować pobić jeszcze wyższy wynik. Arrow Sprint to gra zręcznościowa pełna akcji, szybkości i refleksu, idealna do szybkich i wymagających meczów. Jak długo uda Ci się przetrwać?