W 80 dni dookoła świata - Ukryte obiekty
Wyprawa dookoła świata w poszukiwaniu prawdy Pakuj walizki i wciel się w role najsłynniejszych odkrywców Juliusza Verne'a. Dołącz do Phileasa Fogga i oddanego Passepartout w wyścigu dookoła globu, ale pamiętaj – to nie jest zwykła wycieczka krajoznawcza. Pomiędzy fascynującymi krajobrazami a lokalną atmosferą każdego miasta kryje się wielka tajemnica: ktoś obrabował Bank Anglii, a ślady prowadzą prosto na Twoją drogę. Przemieszczając się z kraju do kraju, musisz zachować czujność. Będziesz tropić ukryte obiekty, dostrzegać drobne różnice na zatłoczonych targowiskach i układać puzzle, aby utorować drogę wyprawie Fogga. Każda ukończona scena nie tylko popycha fabułę do przodu, ale także pomaga budować własną kolekcję trofeów i odblokowuje jeszcze trudniejsze wyzwania. Świat jest pełen rozpraszaczy, ale nie daj się zwieść pięknym widokom. Niebezpieczne zwroty akcji czekają na każdym rogu, a potrzebne wskazówki często ukryte są na widoku. Czas sprawdzić, czy masz oko prawdziwego detektywa i serce odkrywcy. Powodzenia, zegar tyka!