Armello - Usurpers
Dołącz do wyścigu o tron Armello z czterema nowymi bohaterami i czterema nowymi sygnetami – po jednym na Klan! NOWI BOHATEROWIE Elyssia, strażniczka nor Mistrzyni budowania, która zawsze wywiąże się z zadania. Sargon, wieszczący śmierć Horror, który posiadł wiedzę tajemną. Magna, niezłomna Przywódczyni najbardziej fanatycznych wojowników Klanu Wilków. Nieugięta. Ghor, dziecię Żywia Prosty niedźwiedź lubiący lasy. NOWE SYGNETY Tanzanit, Tęczowy Kwarc, Rubellit, Akwamaryn.