Armello – Skórka: Mistrzyni Budowy Elyssia
Większość architektów kończy pracę, gdy na projektach wyschnie atrament. Elyssia sama dogląda każdego szczegółu. Skórki Bohaterów to ulepszenia wyglądu dla poszczególnych Bohaterów Armello! Niech znajomi i wrogowie ci pozazdroszczą! Uwaga: Ten dodatek wymaga zawartości do pobrania Armello – Pakiet Bohaterów: The Usurpers.