Armello – Skórka Bohatera: Wódź Brun
Poeci niedźwiedzi opowiadają o wygnaniu Bruna, ale niewielu przyznaje, że to zdrada klanu stworzyła tego tytana. Skórki Bohaterów to ulepszenia wyglądu dla poszczególnych Bohaterów Armello! Niech znajomi i wrogowie ci pozazdroszczą!